丘比特-海雷丁

当心怀爱意时,看洋葱都是美的。
Calls Me Home - Shannon LaBrie

歌曲:《Calls Me Home》

从吟游诗人诉说的传奇,到无数代码组成的文字,千千万万个故事,都有一个共同的主题——回家。

走遍天涯寻不到自己所需要的东西,回到家就发现它了. ——(英)摩尔

歌手:Shannon LaBrie

风格:民谣,空灵

歌词:

Its funny how the walk of life,

生活的脚步十分有趣,

Can take you down without a fight,

能轻轻松松将你打败,

So many years can lay behind,

这么多年过去之后,

Regretfully until its time,

直到某刻才后悔万分,

To realize the moment,

才真真正正懂得,

When you turn around,

当你转身的那一刻,

I'm coming home to breathe again,

我要回家了 再次呼吸,

To start again,

再次开始,

I'm coming home from all the places I have been,

我要回家了 从每个我曾走过的地方,

With nothing but a voice within,

只有一个声音陪伴着我,

That calls me, calls me home,

呼唤着我,呼唤我回家,

Back in the day when I was younger,

从前当我年轻的时候,

I was so lost and proud,

我如此迷茫且骄傲,

I've gained the world but it will never,

我已经赢得世界 但它永远比不上,

Compare to what I've earned,

我我所拥有的一切,

In a quiet moment,

在那个寂静的时刻,

When the earth holds still,

连地球都停止了转动,

I'm coming home to breathe again,

我要回家了,再次呼吸,

To start again,

再次开始,

I'm coming home from all the places I have been,

我要回家了 从每个我曾走过的地方,

With nothing but a voice within,

只有一个声音陪伴着我,

That calls me, calls me home,

呼唤着我 呼唤我回家,

Calls me home,

呼唤我回家,

I'm coming home, to breathe again,

我要回家了 再次呼吸,

To start again,再次开始,

I'm coming home, to breathe again,

我要回家了 再次呼吸,

To start again,

再次开始,

I'm coming home from all the places I have been,

我要回家了 从每个我曾走过的地方,

With nothing but a voice within,

只有一个声音陪伴着我,

That calls me,

呼唤着我。

评论

热度(7)