丘比特-海雷丁

当心怀爱意时,看洋葱都是美的。
On My Own - Ashes Remain

歌曲:《On My Own》

普通人都难以忍受孤独,处在逆境的人由于不信任任何人,对这种孤立更加敏感。——巴尔扎克【法】

歌手:Ashes Remain
Ashes Remain是一个美国基督教摇滚乐队,成立于2001,总部在巴尔的摩,马里兰州。乐队由乔什史密斯和Ryan Nalepa创立。

风格:基督摇滚/福音摇滚

歌词:

There's gotta be another way out,

前方必定会有别的出路,

I've been stuck in a cage with my doubt,

我受困在自身疑惧的牢笼,

I've tried forever getting out on my own.

尝试凭己之力永远逃脱此地,

But every time I do this my way,

但每次跟从自己的想法,

I get caught in the lies of the enemy,

我都会深陷在敌人的谎言中,

I lay my troubles down I'm ready for you now.

如今放下一切困愁,为你准备就绪,

Bring me out,

救我出去,

Come and find me in the dark now,

前往黑暗中将我寻找,

Everyday by myself I'm breaking down,

身单力薄的我每天渐渐崩溃,

I don't wanna fight alone anymore,

我不想再如此孤军奋战,

Bring me out,

救我脱离,

From the prison of my own pride,

带我离开骄纵筑起的监狱,

My God, I need a hope I can't deny,

吾主,我无法抵挡对希冀的渴望,

In the end I'm realizing,

最后我才意识到,

I was never meant to fight on my own,

我从未想过独自担下战斗,

Every little thing that I've known,

我所知道的每一件小事,

is every thing I need to let go,

是我需要远离世俗,

You're so much bigger than the world I've made,

你比我创下的内心世界更要强大,

So I surrender my soul,

因此我舍下灵魂,

I'm reaching out for your hope,

为你的希望伸出双手,

I lay my weapons down,

放下武器,

I'm ready for you now.

现在正听候你,

Bring me out,

救我出去,

Come and find me in the dark now,

前往黑暗中将我寻找,

Everyday by myself I'm breaking down,

身单力薄的我每天渐渐崩溃,

I don't wanna fight alone anymore,

我不想再如此孤军奋战,

Bring me out,

救我出去,

From the prison of my own pride,

带我离开骄纵筑起的监狱,

My God, I need a hope I can't deny,

吾主,我无法抵挡对希冀的渴望,

In the end I'm realizing,

最后我才意识到,

I was never meant to fight on my own,

我从未想过独自担下战斗,

Idon't wanna be incomplete,

我不想再变得残缺凋零,

I remember what you said to me,

仍记得你对我说过的话,

I don't have to fight alone,

我不必再孤军奋战,

Bring me out,

救我出去,

Come and find me in the dark now,

前往黑暗中将我寻找,

Everyday by myself I'm breaking down,

身单力薄的我每天渐渐崩溃,

I don't wanna fight alone anymore,

我不想再如此孤军奋战,

Bring me out,

救我出去,

From the prison of my own pride,

带我离开骄纵筑起的监狱,

My God, I need a hope I can't deny,

吾主,我无法抵挡对希冀的渴望,

In the end I'm realizing,

最后我才意识到,

I was never meant to fight on my own,

我从未想过独自担下战斗,

Oh oh, Oh oh, Oh oh, Oh oh,Oh oh, Oh oh, Oh oh, Oh oh。

评论

热度(12)