丘比特-海雷丁

当心怀爱意时,看洋葱都是美的。
Hurricane - Fleurie

歌曲:《Hurricane》

        过去都是假的,回忆是一条没有归途的路,以往的一切春天都无法复原,即使最狂热最坚贞的爱情,归根结底也不过是一种瞬息即逝的现实,唯有孤独永恒。——加西亚·马尔克斯 《百年孤独》

风格:空灵,欧美流行

歌手:Fleurie

歌词:

I can feel your heart hanging in the air,

察觉到你那悬停不定的心,

I'm counting every step as you climb the stairs,

细数着你已攀爬的阶梯,

It's buried in your bones,

过往深埋入你的骨髓,

I see it in your closed eyes,turning in,

在你闭目的暗室我发现踪迹 身陷囹圄,

This is harder than we know,

往往比我们知晓的更艰难,

We hold it in the most when we're wearing thin,

当我们衣着单薄 会牢牢握住全部,

Coming like a hurricane,

像飓风一样来袭,

I take it in real slow,

我迟钝的猜想着,

The world is spinning like a weathervane,

世界旋转的如同风向标,

Fragile and composed,

脆弱而镇定自若,

Oh I am breaking down,

Oh 我快要崩溃了,

Again,再一次的,

I am aching now to let you in,

此刻我很想让你感同身受,

Seven times again when you are not awake,

当你神志不清 再次给予你,

Seven times the flame, too much to take,

七倍的大的火焰 火光冲天,

The sky burns red against your skin,

烧红的夜空灼伤了你的肌肤,

The world we know turns in the wind,

我们知道世界宛如一阵风,

Coming like a hurricane,

像飓风一样来袭,

I take it in real slow,

我迟钝的猜想着,

The world is spinning like a weathervane,

世界旋转的如同风向标,

Fragile and composed,

脆弱而镇定自若,

Oh I am breaking down,

Oh 我快要崩溃了,

Again,再一次的,

I am aching now to let you in,

此刻我很想让你感同身受,

It's all we know,

这便是我们知晓的一切,

All we know,the hurricane,

你我熟知的 飓风,

Falling slow,

缓慢的沉浸,

Falling slow in the pouring rain,

沉浸在这瓢泼大雨中,

It's all we know,

这便是我们知晓的一切,

All we know,the hurricane,

你我熟知的 飓风,

Falling slow,

缓慢的沉浸,

Falling slow in the pouring rain,

沉浸在这瓢泼大雨中,

Watch it go,

消散的乌云,

Watch it go,we stay the same,

雨过天晴 我们依旧如初,

And I don't know,

我不知道,

I don't know how it can change,

不知如何改变,

Watch it go,

消散的乌云,

Watch it go, we stay the same,

雨过天晴 我们依旧如初,

And I don't know,

我不知道,

I don't know how it can change,

不知如何改变,

And I don't know,

我不知道,

I don't know how it can change,

不知如何改变,

It's all we know, all we know, the hurricane.

这便是我们知道 熟悉的 飓风啊。

评论

热度(6)