丘比特-海雷丁

当心怀爱意时,看洋葱都是美的。
Dusk Till Dawn (Radio Edit) - ZAYN/Sia

歌曲:《Dusk Till Dawn 》

歌手:ZAYN/Sia

ZAYN
        泽恩·马利克(Zayn Malik),原名扎因·杰韦德·马利克(Zain Javadd Malik),1993年1月12日出生于英国布拉德福德,英国歌手,原单向组合成员。2010年,泽恩参加《英国偶像第七季》,并与其他四人组成了单向乐队出道。2012年8月,单向组合登上伦敦奥运会闭幕式演唱歌曲。2017年8月27日,ZAYN与Taylor Swift合作的《五十度黑》主题曲《I Don't Wanna Live Forever》获得第34届VMA“最佳合作”奖。

Sia
        希雅·凯特·伊索贝尔·富勒(Sia Kate Isobelle Furler),1975年12月18日出生于澳大利亚南澳大利亚州阿德莱德,澳大利亚流行女歌手、词曲作者。2008年,希雅的个人专辑《Some People Have Real Problems》打入了美国公告牌专辑榜前五十[2]。2010年,在澳大利亚唱片业协会奖上获得“最佳独立发行物”、“最佳流行专辑”以及“最佳音乐录影带”三项奖[2]。2013年,希雅为电影《饥饿游戏2:星火燎原》献唱了主题曲《Elastic Heart》。

歌词:

Written by:Zayn Malik/Greg Kurstin/Sia Furler,

ZAYN:

Not tryna be indie,

不愿过于特立独行,

Not tryna be cool,

不愿装得潇洒随意,

Just tryna be in this,

只愿保持这样的自己,

Tell me are you too,

告诉我 你是否也如一,

Can you feel where the wind is,

你能否感觉到风之所向,

Can you feel it through,

能否感觉到它掠过身旁,

All of the windows,

透过这房间,

Inside this room,

所有的窗,

'Cause I wanna touch you baby,

我想要触碰着你,

And I wanna feel you too,

想要感受着你,

And I wanna see the sun rise,

我想要得见那日光,

On your sins just me and you,

穿透你过往过失 浮现我和你,

Both:

Light it up,

点燃欲念,

On the run,

燎然而起,

Let's make love tonight,

让你我尽情翻云覆雨,

Make it up,

丢掉过往,

Fall in love,

沦陷爱里,

Try,Baby I'm right here,

宝贝 我哪也不会去,

But you'll never be alone,

你不会孤寂,

I'll be with you from dusk till dawn,

我会陪伴着你 从黄昏到黎明,

I'll be with you from dusk till dawn,

我会和你一起 将黄昏熬成黎明,

Baby I'm right here,

宝贝 我哪也不会去,

I'll hold you when things go wrong,

当不幸降临我会支持着你,

I'll be with you from dusk till dawn,

我会陪伴着你 从黄昏到黎明,

I'll be with you from dusk till dawn,

我会和你一起 将黄昏熬成黎明,

Baby I'm right here,

宝贝 我哪也不会去,

I'll be with you from dusk till dawn,

我会和你一起 将黄昏熬成黎明,

Baby I'm right here,

宝贝 我哪也不会去,

ZAYN:

We were shut like a jacket,

我们如夹克紧紧闭合,

So do your zip,

就打开你心之拉锁,

We would run down the rapids,

我们会勇跃激流,

To find a wave that fits,

寻得合拍之浪涌,

Can you feel where the wind is,

你能否感觉到风之所向,

Can you feel it through,

能否感觉到它掠过身旁,

All of the windows,

透过这房间,

Inside this room,

所有的窗,

Both:

'Cause I wanna touch you baby,

我想要触碰着你,

And I wanna feel you too,

想要感受着你,

And I wanna see the sun rise,

我想要得见那日光,

On your sins just me and you,

穿透你过往过失 浮现我和你,

Light it up,

点燃欲念,

On the run,

燎然而起,

Let's make love tonight,

让你我尽情翻云覆雨,

Make it up,

丢掉过往,

Fall in love,

沦陷爱里,

Try,Baby I'm right here,

宝贝 我哪也不会去,

But you'll never be alone,

你不会孤寂,

I'll be with you from dusk till dawn,

我会陪伴着你 从黄昏到黎明,

I'll be with you from dusk till dawn,

我会和你一起 将黄昏熬成黎明,

Baby I'm right here,

宝贝 我哪也不会去,

I'll hold you when things go wrong,

当不幸降临我会支持着你,

I'll be with you from dusk till dawn,

我会陪伴着你 从黄昏到黎明,

I'll be with you from dusk till dawn,

我会和你一起 将黄昏熬成黎明,

Baby I'm right here,

宝贝 我哪也不会去,

Girl give love to your body,

往你身体里注入爱意,

It's only you that can stop it,

只有你能将一切喊停,

Girl give love to your body,

往你身体里注入爱意,

It's only you that can stop it,

只有你能将一切喊停,

Girl give love to your body,

往你身体里注入爱意,

It's only you that can stop it,

只有你能将一切喊停,

Girl give love to your body,

往你身体里注入爱意,

ZAYN:

Girl give love to your body,

往你身体里注入爱意,

Both:

But you'll never be alone,

你不会孤寂,

I'll be with you from dusk till dawn,

我会陪伴着你 从黄昏到黎明,

I'll be with you from dusk till dawn,

我会和你一起 将黄昏熬成黎明,

Baby I'm right here,

宝贝 我哪也不会去,

I'll hold you when things go wrong,

当不幸降临我会支持着你,

I'll be with you from dusk till dawn,

我会陪伴着你 从黄昏到黎明,

I'll be with you from dusk till dawn,

我会和你一起 将黄昏熬成黎明,

Baby I'm right here,

宝贝 我哪也不会去,

I'll be with you from dusk till dawn,

我会和你一起 将黄昏熬成黎明,

Baby I'm right here,

宝贝 我哪也不会去。

评论