丘比特-海雷丁

当心怀爱意时,看洋葱都是美的。
YOU - Maryon

歌曲:《YOU》

人生而自由,但无往不在枷锁之中。 —— 卢梭 "

歌手:Maryon

歌词:

I said leave me alone,

让我独处一时,

This time you got to disappear from my eyes,

这次你要消失在我视线中,

I cannot sleep,

我彻夜难眠,

Something in my head takes me away,

脑海中思绪万千牵制着我,

I go, I go, let me to go,

我走 我走 让我走吧,

Chasing the stars, I'll be alright,

追逐繁星 我一切尚好,

I go, I go, let me to go,

我走 我走 让我离去,

Chasing the stars, I'll be alright,

追逐繁星 我一切尚好,

You,

你,

Oh you,Oh

你啊,

Oh you,Oh

你啊,

Oh you,Oh

你的身影,

Sometimes, in my head,

时常在我脑海中浮现,

You appear vividly,

是那样栩栩如生,

And I would kill these thoughts,

我会扼杀这些想法,

Cause I can't stand anymore,

因为我再也无法忍受,

I go, I go, let me to go,

我走 我走 让我走吧,

Chasing the stars, I'll be alright,

追逐繁星 我一切尚好,

I go, I go, let me to go,

我走 我走 让我走吧,

Chasing the stars,

I'll be alright,

追逐繁星 我一切尚好,

You,

你,

Oh you,Oh

你啊,

Oh you,Oh

你啊,

Oh you,Oh

你啊,

It takes me away, away, away, away,

带我远离此地 远离 逃离,

It takes me away,

带我远离此地,

I can't explain, it's in my brain,

我无法解释 都烙印与脑海中,

It takes me away, away, away, away,

带我远离此地 远离 逃离,

It takes me away, away,

带我远离此地 远离,

I can't explain, it's in my brain,

我无法解释 都烙印与脑海中,

If I'm around you,

倘若我伴你身边,

You,

你,

Oh you,Oh

你啊,

Oh you,Oh

你啊,

Oh you,Oh

你啊。

评论

热度(4)