丘比特-海雷丁

当心怀爱意时,看洋葱都是美的。
I Remember - 郭采洁

《I Remember》——郭采洁

      《I Remember》是郭采洁演唱的一首歌曲,词曲由她与作曲家陈伟一起完成,收录于专辑《隐形超人》中,纪念其母亲在生弟弟时因难产去世。

《I Remember》

Do you know that I'm OK?

你知道吗?我一切安好

Are there things you wanna say?

你有什么想和我说的吗

Thinking of you night and day

对你的思念日日夜夜未曾间断

Hopping you'll come back and stay

期盼着你能回来陪伴我

I remember when you told me

我还记得你曾告诉我

I'll be all right

一切都会很好

Don't worry...

别担心...

I try and try to understand...

我努力尝试去理解...

Is all this just a sad good bye?

难道一切都要以悲伤结束吗

Thinking of you night and day...

对你的思念日日夜夜未曾间断...

No matter if you'll come back and stay

不管你是否会回来并且留在我身边

I remember when you told me

依稀记得你娓娓的话语,你说:

I'll be all right

一切都会很好

Just hold me...

拥我入怀

I don't wanna close my eyes tonight

今夜我不愿眠寐

Missing you make me cry

想念你会让我泪凝于睫

Your love will give me strengths to carry on

是你绵亘不绝的爱给予我坚持的力量

You'll always be my heart and mind

你的身影始终占据着我的脑海、心房

So I don't wanna close my eyes tonight

所以今夜我不愿眠寐

I know it's just a miss match in time...

我明白这只是一场刚好的错过

Why...oh ...why

为什么...哦 ...为什么

Miss match in time

刚好的错过

I try and try to understand...

我不断尝试去理解...

Is all this just a sad good bye?

难道一切都要以悲伤结束吗

Thinking of you night and day...

对你的思念日日夜夜未曾间断...

No matter if you'll come and stay

不管你是否会回来并且留在我身边

I remember when you told me

依稀记得你娓娓的话语,你说:

I'll be all right

一切都会很好

Just hold me...

拥我入怀

So I don't wanna close my eyes tonight

今夜我不愿眠寐

Missing you make me cry

想念你会让我泪凝于睫

Your love will give me strengths to carry on

是你绵亘不绝的爱给予我坚持的力量

You'll always be my heart and mind

你的身影始终占据着我的脑海、心房

So I don't wanna close my eyes tonight

今夜我不愿眠寐

I know it's just a miss match in time...

我明白这只是一场刚好的错过

Why...oh ...why

为什么...哦 ...为什么

Don't wanna close my eyes tonight...

今夜我不愿眠寐

评论

热度(12)