丘比特-海雷丁

当心怀爱意时,看洋葱都是美的。
Diminuendo - Lawless/Britt Warner

歌曲:

       此歌曲为Burberry品牌创始人托马斯・博柏利的传奇故事宣传片的背景音乐,也是美剧《初代吸血鬼》第四季第四集的插曲。

圣诞节期间,迎来品牌160周年的 Burberry(博柏利)率先以一支3分钟的品牌广告大片《The Tale of Thomas Burberry》拉开了2016年圣诞广告大战的序幕。品牌影片以Burberry品牌创始人及开拓者Thomas Burberry先生为原型,想象、借鉴并重现他从童年到成年的传奇故事。

歌词:

Oh, the storm clouds were moving across your eyes, and I,
暴风云在你的眼中浮现,
Could hear the war drums pounding from inside your mind, so I,
战鼓声从你的身体传出,
Gave up my life for love, but it still was not enough,
放弃我爱的生活,但还是远远不够,
But it still was not enough,
但还是远远不够,
But it still was not enough,
但还是远远不够,
My heart shattered apart with your sanity, but I won't leave,
就算被你伤害,我也不会离开,
The stars have scattered across a haunted galaxy, please,
微弱分散的星辰面对的是璀璨无穷的星河,
Hold on through Heaven and Hell, hold onto each other,
不管天堂地狱,也要紧握彼此,
Or I fear we won't recover,
只怕你我不再回复如初,
On your side, on your...
在你身旁,
I'm still on your side,
我永远在你身旁,
On your side...
在你身旁,
I'm still on your...
我永远在,
Jump-start the innocent parts that once dared to dream, before,
很久以前,一切都从一个天真的梦开始,
The spark diminishes from the life you're meant to lead, are you,
当你循规蹈矩,世界就已经失去意义,
Gonna let it burn out, are you gonna let it,
你是要纵情燃烧,还是,
Fade away?
苟延残喘,
Fade away?
苟延残喘,
On your side, on your...
在你身旁,
I'm still on your side,
我永远在你身旁,
On your side...
在你身旁,
I'm still on your...
我永远在,
On your side, on your...
在你身旁,
I'm still on your side,
我永远在你身旁,
On your side...在你身旁,
I'm still on your side...
我永远在你身旁,
There, there, it's better late than never,
此时此刻,晚做也比不做好,
(Never say never again),
永远不说永远,
There's always time to start this over,
人生不过从头再来,
(Over and over),
千难亦无悔。

评论

热度(1)