丘比特-海雷丁

当心怀爱意时,看洋葱都是美的。
Breathe - Fleurie

歌曲:

空灵女声系,集幽美与高燃于一身。《初代吸血鬼》第三季插曲。

歌词:

I hear the sound,我听见那声音,

Echoes beneath,在下方久久回荡,

Angels and skylines meet,天使与地平线相遇,

And I'm straining to reach,我尽力去触碰,

The light on the surface,那地表上的光,

Light on the other side,在另一面,

I feel the pages turning,我感受到页面翻转,

I see the candle burning down,我看见烛光燃尽,

Before my eyes,就在我的眼前,

Before my wild eyes,就在我狂热的眼前,

I feel you holding me,我感觉到你抱着我,

Tighter I cannot see,紧到我无法看清,

When will we finally,何时我们将会最后的,

Breathe,呼吸,

Breathe,活着,

Breathe,生存,

Breathe,呼吸,

Breathe,呼吸,

Breathe,呼吸,

Breathe,呼吸,

I feel the pages turning,我感受到页面翻转,

I see the candle burning down,我看见烛光燃尽,

Before my eyes,就在我的眼前,

Before my wild eyes,就在我狂热的眼前,

I feel you holding me,我感觉到你抱着我,

Tighter I cannot see,紧到我无法看清,

When will we finally,何时我们将会最后的,

Breathe,呼吸,

Breathe,活着,

Breathe,生存,

Breathe,呼吸,

Breathe,呼吸,

Breathe,呼吸,

Breathe,呼吸,

Breathe,呼吸,

Breathe,呼吸,

Breathe,呼吸,

Breathe,呼吸,

Breathe,呼吸,

Breathe,呼吸,

Breathe,呼吸。

评论

热度(4)