丘比特-海雷丁

当心怀爱意时,看洋葱都是美的。
Live It Up - Fruela

歌曲:《Live It Up》

明天还有希望,让我们忘了今天的痛苦。

风格:欧美流行

歌手:Fruela

歌词:

Breaking down,

心神俱碎,

On the street,

在这街道上,

Walked away from the heat,

远离煎熬,

I fought today,

今日的我斗争过,

Everything must go,

这一切都该继续运转,

Yesterday I was lost,

昨日的我失掉了自我,

Gone astray,

陷入迷途,

Far too long,

在错误的道路上走了太远,

Don't want to fade,

可我不愿褪色消失,

Cos everything must grow,

世间一切都需成长,

We're not supposed to hate,

我们生来不是要心怀仇恨,

Our hearts were sown mistakes,

误解却生满了心中每个角落,

We'll never breathe the same,

永远不会感同身受,

Nothing can stop you,

你已无所向披靡,

Nothing can stop you,

你已无人能挡,

Just live it up!

狂欢起来,

Just live it up!

享受你的人生,

Just live it up!

狂欢起来,

Just live it up!

享受你的人生,

Nothing can stop you,

你已无人能挡,

Take my hand,

执我之手,

We've got one chance,

这宝贵的机会就在眼前,

A thousand stars,

千万星辰汇成银河,

Beneath our feet,

在你我足下闪耀,

Comets crash,

彗星坠落入海,

Into the sea,

激起巨浪千波,

We'll shine again,

我们会再次闪耀于世,

Beacons made of hope,

希望之光汇聚成灯塔,

Out of dark,

指引你我冲破黑暗的围剿,

We've transformed,

焕然新生,

From the weak,

原本不堪一击的你我,

Into the strong,

现已无坚不摧,

We'll rise again,

我们会从诞生的灰烬之中,

From ashes we are born,

再次冉冉升起,

We're not supposed to hate,

我们生来不是要心怀仇恨,

Our hearts were sown mistakes,

误解却生满了心中每个角落,

We'll never breathe the same,

永远不会感同身受,

Nothing can stop you,

你已所向披靡,

Nothing can stop you,

你已无人能挡,

Just live it up!

狂欢起来,

Just live it up!

享受你的人生,

Just live it up!

狂欢起来,

Just live it up!

享受你的人生,

Nothing can stop you,

你已无人能挡,

Take my hand,

执我之手,

We've got one chance,

这宝贵的机会就在眼前,

Take my hand,

执我之手,

We've got one dance,

这宝贵的机会就在眼前,

Yesterday I was lost,

我曾迷失在昨日,

Found my way,

但已找到了要走的路,

Now I'm strong,

现在的我强大无畏,

We'll rise again,

我们会从我们诞生的灰烬之中,

From ashes we are born,

再次冉冉升起。

评论

热度(9)