丘比特-海雷丁

当心怀爱意时,看洋葱都是美的。
Out of the Dark - Dia Frampton

歌手:

        迪亚·弗兰普顿(Dia Frampton),1987年10月3日出生于美国犹他州圣佐治,美国流行女歌手,词曲作者、儿童小说家、meg&dia乐团主唱、《美国好声音》第一季亚军,她是有一半韩国血统和荷兰血统的美籍混血儿。2004年同姐姐Meg Frampton创立meg&dia乐团。2005年发行了他们的第一张专辑《Our Home Is Gone》。2007年2月19号Meg&Dia与华纳兄弟签约。2008年在美国开始一次名为Angels & Airwaves的巡回演出。

歌词:

Where did all the years, all the years go wrong?

如斯年华 都错往了何处?

When did all my youth, all my youth move on?

我的青春 又是何时流逝?

Bitterness sure has a deadly trigger,

苦涩有其致命的诱因,

I'd finally made it back, I was gone so long,

我终于寻得归途 我离开了太久,

I cracked and lost my way,

我曾破裂 曾迷失,

I didn't leave a mark,

没有留下记号,

I'm coming up from the grave,

我从墓穴中冲出,

Stumbling out of the dark,

蹒跚爬出黑暗,

I'm staring over the edge,

我凝视着地界线的彼端,

I'm laying under the arc,

我仰卧在苍穹之下,

I'm tracing back every step,

我回溯曾经的每一步,

Stumbling out of the dark,

蹒跚爬出黑暗,

I was like a matchbox sleeping in some gasoline,

我像沉眠在汽油中的火柴盒,

I was like a ripped wire breaking down the whole machine,

我像一根断裂的电线 毁了整台机器,

Memories sure have a deadly trigger,

回忆有其致命的诱因,

I'm searching for a way, I'm closer than I've ever been,

我一直在寻觅着出路 我比以往都更靠近它了,

I cracked and lost my way,

我曾破裂 曾迷失,

I didn't leave a mark,

我没能留下记号,

I'm coming up from the grave,

而今我从墓穴中重生,

Stumbling out of the dark,

蹒跚爬出黑暗,

I'm staring over the edge,

我望向地界线的彼端,

I'm laying under the arc,

我仰卧在苍穹之下,

I'm tracing back every step,

我回溯曾经的每一步,

Stumbling out of the dark,

蹒跚爬出黑暗,

I cracked and lost my way,

我曾破裂 曾迷途,

I didn't leave a mark,

我没能留下记号,

I'm coming up from the grave,

如今我从墓穴中重生,

Stumbling out of the dark,

蹒跚爬出黑暗,

I'm staring over the edge,

我望向地界线彼端,

I'm laying under the arc,

我仰卧在苍穹之下,

I'm tracing back every step,

我回溯曾经的每一步,

Stumbling out of the dark,

蹒跚爬出黑暗。

评论(1)

热度(21)